رادمان پاک انرژی

پیشرو در ارائه انواع خدمات مرتبط با انرژی پاک و نماینده رسمی برترین شرکت‌های جهان در ایران

بلاگبازگشت به بلاگ

ساخت پارک خورشیدی 475 مگاواتی در برزیل

Enel Green Power شروع به ساخت پروژه فتولتاییک پارک خورشیدی 475 مگاواتی در برزیل می کند.

گروه انرژی تجدیدپذیر برزیل، Enel Green Power Brasil Participações، ساخت پارک خورشیدی 475 مگاواتی São Gonçalo در São Gonçalo do Gurguéia، واقع در شمال شرقی ایالت Piauí برزیل را آغاز کرده است.

این نیروگاه که انتظار می‌رود فعالیت خود را در سال 2020 آغاز کند، بزرگ‌ترین نیروگاه فتوولتاییک در حال ساخت در آمریکای جنوبی می‌باشد. گروه Enel برای توسعه این پروژه، حدود 390 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

رئیس Enel Green Power اعلام کرد: “آغاز ساخت این نیروگاه فتوولتاییک، برتری ما را در بخش انرژی تجدید پذیر برزیل تقویت می کند و بار دیگر اهمیت توسعه انرژی خورشیدی در کشور برای ما را تأیید می کند.”

پس از تکمیل پروژه São Gonçalo، این نیروگاه قادر به تولید بیش از 1200 گیگاوات ساعت در سال با کاهش انتشار بیش از 600،000 تن CO2 در جو خواهد بود.

از 475 مگاوات ظرفیت تولید، 388 مگاوات از این کارخانه در مناقصه عمومی A-4 برزیل در دسامبر 2017 به گروه Enel اعطا شد و توسط تعدادی از شرکت های توزیع مورد تأیید قراردادهای تأمین برق 20 ساله واقع شد. انتظار می رود که 87 مگاوات باقی مانده، انرژی را برای بازار آزاد فراهم کند.