رادمان پاک انرژی

پیشرو در ارائه انواع خدمات مرتبط با انرژی پاک و نماینده رسمی برترین شرکت‌های جهان در ایران

بلاگبازگشت به بلاگ

نیروگاه فتوولتاییک 200 مگاواتی به نام GA Solar

کمپانی‌های First Solar و Origis Energy توافق‌نامه‌ای امضا کردند که در آن Origis، پروژه نیروگاه فتوولتاییک 200 مگاواتی GA Solar از First Solar را به دست آورد.

پیش‌بینی می‌شود که این نیروگاه فتوولتاییک واقع در شهر Twiggs در ایالت جورجیا، پس از تکمیل، تبدیل به بزرگترین نیروگاه خورشیدی در جنوب شرقی ایالات متحده شود. شرایط معامله اعلام نشده است.

به عنوان بخشی از این معامله، Origis تمام جنبه‌های انرژی تجدید پذیر این نیروگاه را از طریق برنامه (Renewable Energy Development Initiative (REDI به شرکت Georgia Power فروخت.

مدیر عامل Origis Energy اعلام کرد: “یک نیروگاه خورشیدی با این اندازه، تنها با یک تیم برجسته می تواند به انجام برسد. ما از First Solar برای همکاریشان قدردانی می‌کنیم. Georgia Power، در مورد این پروژه انرژی پاک بسیار قاطع بوده است. ما با همکاری، پایانی موفقیت آمیز را برای این پروژه به ارمغان خواهیم آورد. ”

انتظار می‌رود که ساخت این پروژه 809 هکتاری در نوامبر 2018 آغاز شود و شامل بیش از نیم میلیون ماژول خورشیدی تین فیلم First Solar باشد. مرحله ساخت و ساز این نیروگاه، حدود 400 فرصت شغلی در شهر Twiggs ایجاد خواهد کرد.