رادمان پاک انرژی

پیشرو در ارائه انواع خدمات مرتبط با انرژی پاک و نماینده رسمی برترین شرکت‌های جهان در ایران

بلاگبازگشت به بلاگ

سهام بزرگ نیروگاه خورشیدی 260 مگاواتی در کالیفرنیا

معامله Canadian Solar و PKA برای سهام بزرگ نیروگاه خورشیدی 260 مگاواتی

کمپانی‌های Canadian Solar و (Pensionskassernes Administration (PKA دانمارک معامله ای انجام داده‌اند که بر اساس آن، PKA سهام بزرگی در دو نیروگاه خورشیدی در کالیفرنیا را به دست آورد.

در این قرارداد که حدود 307 میلیون دلار ارزش دارد، PKA سهام 49 درصدی متعلق به کمپانی‌ Canadian Solar در پروژه های خورشیدی Garland و Tranquility با ظرفیت تولید جمعاً 260 مگاوات را به دست خواهد آورد. این معامله به عنوان اولین سرمایه گذاری PKA در صنعت انرژی خورشیدی شناخته می شود.

هر دو پروژه PV توسط کمپانی Recurrent Energy تکمیل شده اند و در سال 2016 شروع به فعالیت کرده اند. سهام 51 درصدی هر دو نیروگاه متعلق به کمپانی Southern Power است. این پروژه‌ها در Fresno و Kern County در کالیفرنیا واقع شده اند و انرژی معادل برق موردنیاز 100،000 خانوار را تولید می کنند.

مدیرعامل PKA اعلام کرد: “در PKA ما به شدت متعهد به سرمایه گذاری در آینده ای پاکتر و پایدار همراه با تأمین بازده خوب برای کارکنانمان هستیم، لذا از شراکت با Canadian Solar و Recurrent Energy و سرمایه گذاری در زمینه انرژی پاک مفتخریم. این اولین سرمایه گذاری مستقیم ما در انرژی خورشیدی است که همانند سایر سرمایه‌گذاری‌های ما در انرژی باد و زیست‌توده از اهمیت زیادی برخوردار است. هدف ما این است که بتوانیم 10 درصد کل سرمایه‌گذاری‌هایمان را تا سال 2020 به پروژه های مربوط به آب و هوا، معادل با 30 میلیارد کرون دانمارک اختصاص دهیم. “