رادمان پاک انرژی

پیشرو در ارائه انواع خدمات مرتبط با انرژی پاک و نماینده رسمی برترین شرکت‌های جهان در ایران

بلاگبازگشت به بلاگ

اختصاص بالاترین نرخ خرید برق با سرمایه گذاری در نیروگاه خورشیدی

 (اختصاص بالاترین نرخ برق)تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” در ساتبا: افزایش نرخ خرید برق تجدیدپذیر برای خانواده‌های محروم

سازمان ساتبا با اختصاص بالاترین نرخ خرید برق تجدیدپذیر به خانواده‌های محروم، گام بزرگی در جهت تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” برداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر محمدنژاد سیگارودی، مدیرکل دفتر سامانه‌های مقیاس کوچک ساتبا، اعلام کرد که با احداث نیروگاه‌های تجمیعی با ظرفیت‌های بالا در محل‌های مورد تأیید شرکت‌های توزیع برق استان‌ها و اتصال آن‌ها به شبکه سراسری، می‌توان ضمن توانمندسازی و ایجاد درآمد برای خانواده‌های تحت پوشش، بخشی از مشکل ناترازی برق در استان‌ها را نیز حل کرد.

سیگارودی همچنین افزود که کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی هزینه‌های ساخت سامانه‌های خورشیدی و افزایش تعداد خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله مزایای ساخت نیروگاه‌های تجمیعی است.

بر اساس این  طرح ساخت ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی برای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش نهادهای دولتی و وزارت نیرو تایید و در حال اجرا است. در این طرح، سازمان‌های بهزیستی، کمیته امداد، بسیج سازندگی، و معاونت روستایی مناطق محروم ریاست‌جمهوری با عاملیت ساتبا و اجرای شرکت‌های توزیع برق مشارکت دارد


منبع: خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار: ۲ /۰۵/ ۱۴۰۳